menu icon

الیکشن کمیشن کا عمران خان کے خلاف بڑا آپریشن شروع

الیکشن کمیشن نے ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی پر عمران اور وزیر کو طلب کر لیا۔
web desk dharti ویب ڈیسک


ڈیلی دھرتی (ویب ڈیسک) تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین اور سابق وزیراعظم عمران خان اور کے پی کے وزیر برائے آباد کاری اقبال وزیر کو این اے 45 کرم میں مسلسل ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کرنے پر یکم نومبر کو طلب کر لیا۔اس سلسلے میں، انتخابی ادارے نے عمران کو نوٹس جاری کیا ہے جو کرم سے قومی اسمبلی کی نشست کے لیے امیدوار کے ساتھ ساتھ صوبائی وزیر بھی ہیں۔ 30 اکتوبر کو ہونے والے این اے 45 کرم کے ضمنی انتخاب کے سلسلے میں ڈسٹرکٹ مانیٹرنگ آفیسر کرم نے ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی پر اقبال وزیر کے خلاف قانونی کارروائی کرتے ہوئے رپورٹ الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) کو بھجوا دی ہے۔ جمعہ کو یہاں سیکھا.

رپورٹ کے مطابق وزیر کو ضابطہ اخلاق کی مسلسل خلاف ورزی پر 30 ہزار روپے جرمانہ بھی کیا گیا ہے جو ادا نہیں کیا گیا۔ الیکشن کے لیے ایسے انتظامات کرنا کمیشن کی آئینی اور قانونی ذمہ داری ہے تاکہ الیکشن آزادانہ اور منصفانہ ہوں۔

یہاں یہ امر قابل ذکر ہے کہ وزیر کا تعلق پی ٹی آئی سے ہے جس کے سربراہ عمران خان اس حلقے سے ضمنی الیکشن لڑ رہے ہیں اور صوبائی وزیر کی انتخابی مہم کو سرکاری وسائل استعمال کرکے متاثر کیا جا رہا ہے جو کہ آرٹیکل 218 (3) کے خلاف ہے۔ آئین کے مطابق اور یہ کمیشن کی ذمہ داری ہے کہ وہ خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف قانونی کارروائی کرے۔

ضمنی انتخاب 30 اکتوبر کو ہوگا، الیکشن ایکٹ 2017 کے سیکشن 182 کے تحت انتخابی مہم جمعہ کو 12 بجے ختم ہو جائے گی، اس لیے کوئی بھی امیدوار 12 بجے کے بعد انتخابی مہم نہیں چلا سکے گا۔ ای سی پی کے ترجمان کے مطابق خلاف ورزی کرنے والوں کو دو سال تک قید یا 10 ہزار روپے تک جرمانہ یا دونوں سزائیں ہو سکتی ہیں۔

متعلقہ خبریں









مزید

کھیل

پنڈی ٹیسٹ کا دوسرا روز،انگلش ٹیم پہلی اننگز میں کتنے رنز بنائے.؟











تجارت

گوگل پلے اسٹور کی سروسز پاکستان میں بند ہونگی یا نہیں ؟ فیصلہ ہوگیا











دلچسپ

” میرا دل یہ پُکارے آجا ” مسٹربین بھی اسی بُخار میں مبتلا












وڈیوز

وڈیوز

افواجِ پاکستان کی قربانیوں پر قوم کے جذبات

وڈیوز

غربت اور بیماری میں بچوں کی پرورش کرتی باہمت خاتون

وڈیوز

ابھی نندن پرکلی کی مزاحیہ نظم


لاہور میں باپ کی بیٹی سے نکاح کی خواہش

فارن فنڈنگ کیس : خان صاحب انصاف کے لیے عوام میں نکل آئے

جشن آزادی پر محرم الحرام کے احترام میں کاروبار میں مندی کا رجحان

چیل گوشت کا صدقہ دینا حلال ہے یا حرام ؟

بجلی کے بل دیکھ کر عوام کی چیخیں نکل گئیں

محبت کی شادی کا خوفناک انجام


مزید دیکھیں