menu icon

ہم عمران کی حمایت جاری رکھیں گے. چوہدری پرویز الٰہی

وزیراعلیٰ پنجاب چوہدری پرویز الٰہی نے کہا پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان پاکستان کے مقبول ترین رہنما ہیں
web desk dharti ویب ڈیسک


ڈیلی دھرتی (ویب ڈیسک) پی ٹی آئی رہنما ہمایوں اختر خان سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ان کی سیاست کا محور لوگوں کے طرز زندگی کو بہتر بنانا ہے۔ انہوں نے کہا کہ “میں نے ہمیشہ غریب لوگوں کو زیادہ سے زیادہ ریلیف دینے کے لیے نیک نیتی کے ساتھ کام کیا،” انہوں نے مزید کہا کہ انہوں نے کبھی بھی PMLN جیسی انتقامی سیاست نہیں کی اور مثبت سیاسی روایات قائم کیں۔

 الٰہی نے کہا، “پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان پاکستان کے مقبول ترین رہنما ہیں۔ ہم نے اس کا ساتھ دیا اور کرتے رہیں گے۔‘‘ انہوں نے مزید کہا کہ انہوں نے ون مین شو کرنے کے بجائے ہمیشہ پوری ٹیم کو ساتھ لیا ہے۔

 اس سے قبل احساس راشن پروگرام کے آغاز کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے الٰہی نے کہا کہ وفاقی حکومت چھوٹے موٹے مقدمات درج کرنے کی بے سود کوشش کر رہی ہے۔ سانحہ ماڈل ٹاؤن کیس میں رانا ثناء اللہ کو عمر قید ہو گی۔ اسے اس طرح پکڑا جائے گا کہ وہ بچ نہیں سکے گا،‘‘ انہوں نے مزید کہا۔

 پرویز الٰہی نے کہا کہ میں نے 22 سال پی ایم ایل این کے ساتھ گزارے ہیں اور اس کی سیاست کو جانتے ہیں۔ وہ صرف جھوٹے مقدمات درج کرنا جانتے ہیں۔ وہ نہ کچھ کر سکتے ہیں اور نہ ہی ڈیلیور کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ انہوں نے غریبوں کے لیے کچھ نہیں کیا،‘‘ انہوں نے دعویٰ کیا۔ انہوں نے کہا کہ آصف زرداری سے کافی عرصے سے کوئی رابطہ نہیں ہے۔ “اگر کسی کو پکڑا جاتا ہے، تو گینگ کے دیگر ارکان فرار ہو جائیں گے،” انہوں نے وضاحت کیے بغیر کہا۔

 ایک سوال کے جواب میں الٰہی نے کہا کہ عمران خان کے خلاف جتنے بھی مقدمات درج ہوں انہیں مایوسی اور شرمندگی ہوگی، مقدمات کے بعد کچھ نہیں ہوگا۔ “پنجاب چلتا رہے گا اور بہترین طریقے سے چل رہا ہے چاہے وفاقی حکومت تمام افسران کو چھین لے۔ میں صوبے کو چلانا جانتا ہوں،‘‘ انہوں نے دعویٰ کیا۔

 “دریائے راوی اربن ڈیولپمنٹ پروجیکٹ ہمارا فلیگ شپ پروگرام ہے اور ہم ان لوگوں کو نہیں بخشیں گے جنہوں نے اس کی زمین پر قبضہ کیا۔ پرانے زمینوں پر قبضہ کرنے والوں کے خلاف کارروائی کی جائے گی اور پنجاب حکومت کی زمین واگزار کرائی جائے گی۔

متعلقہ خبریں









مزید

کھیل

پنڈی ٹیسٹ کا دوسرا روز،انگلش ٹیم پہلی اننگز میں کتنے رنز بنائے.؟











تجارت

گوگل پلے اسٹور کی سروسز پاکستان میں بند ہونگی یا نہیں ؟ فیصلہ ہوگیا











دلچسپ

” میرا دل یہ پُکارے آجا ” مسٹربین بھی اسی بُخار میں مبتلا












وڈیوز

وڈیوز

افواجِ پاکستان کی قربانیوں پر قوم کے جذبات

وڈیوز

غربت اور بیماری میں بچوں کی پرورش کرتی باہمت خاتون

وڈیوز

ابھی نندن پرکلی کی مزاحیہ نظم


لاہور میں باپ کی بیٹی سے نکاح کی خواہش

فارن فنڈنگ کیس : خان صاحب انصاف کے لیے عوام میں نکل آئے

جشن آزادی پر محرم الحرام کے احترام میں کاروبار میں مندی کا رجحان

چیل گوشت کا صدقہ دینا حلال ہے یا حرام ؟

بجلی کے بل دیکھ کر عوام کی چیخیں نکل گئیں

محبت کی شادی کا خوفناک انجام


مزید دیکھیں