menu icon

سارہ انعام قتل : ملزم شاہنواز کے گھر سے انتہائی خطرناک چیزیں برآمد

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) تفصیلات کے مطابق معروف صحافی ایاز امیر کی بہو سارہ انعام کے قتل کی تحقیقات میں پولیس نے اپنی تفتیش جاری رکھی، جسے مبینہ طور پر ان
web desk dharti ویب ڈیسک


اسلام آباد(نیوز ڈیسک) تفصیلات کے مطابق معروف صحافی ایاز امیر کی بہو سارہ انعام کے قتل کی تحقیقات میں پولیس نے اپنی تفتیش جاری رکھی، جسے مبینہ طور پر ان کے شوہر نے قتل کیا تھا۔

پولیس نے گھریلو جھگڑے پر بیوی کو مبینہ طور پر قتل کرنے والے ایاز امیر کے بیٹے شاہنواز امیر کے قبضے سے اسلحہ برآمد کرلیا۔ چک شہزاد میں ان کے فارم ہاؤس کی تلاشی کے دوران ایک کلاشنکوف برآمد ہوئی۔

پولیس نے سارہ انعام کا پرس برآمد کیا جس میں یو اے ای درہم اور امریکی ڈالر تھے۔ رقم سے خریدی گئی ایک لگژری مرسڈیز کار بھی برآمد کر لی گئی ہے۔ تاہم مقتول کا پاسپورٹ اور موبائل فون تاحال برآمد نہیں ہوسکا۔

سارہ انعام کے والدین کینیڈا سے پاکستان پہنچ گئے ہیں۔ مقتولہ کے والد انجینئر انعام الرحمان اور ان کی اہلیہ اپنی بیٹی کی میت لینے اور اس کی آخری رسومات ادا کرنے اسلام آباد پہنچے۔ اطلاعات کے مطابق سارہ کی نماز جنازہ 28 ستمبر بروز بدھ شہزاد ٹاؤن اسلام آباد میں ادا کی جائے گی۔

شاہنواز نے مبینہ طور پر 23 ستمبر کو خاندانی تنازعہ کے بعد اپنی بیوی سارہ کو گھر میں قتل کر دیا۔ اس نے مبینہ طور پر جرم کا اعتراف کرتے ہوئے کہا کہ اسے شبہ ہے کہ اس کی بیوی کا کسی اور کے ساتھ معاشقہ ہے۔ جوڑے کی شادی کو صرف تین ماہ ہوئے تھے

متعلقہ خبریں









مزید

کھیل

پاکستان کو جیت کے لئے کتنے رنز کا ہدف مل گیا ؟











تجارت

گوگل پلے اسٹور کی سروسز پاکستان میں بند ہونگی یا نہیں ؟ فیصلہ ہوگیا











دلچسپ

دی لیجنڈ آف مولا جٹ ،ہمسایہ ملک میں دھوم مچانے کو تیار












وڈیوز

وڈیوز

افواجِ پاکستان کی قربانیوں پر قوم کے جذبات

وڈیوز

غربت اور بیماری میں بچوں کی پرورش کرتی باہمت خاتون

وڈیوز

ابھی نندن پرکلی کی مزاحیہ نظم


لاہور میں باپ کی بیٹی سے نکاح کی خواہش

فارن فنڈنگ کیس : خان صاحب انصاف کے لیے عوام میں نکل آئے

جشن آزادی پر محرم الحرام کے احترام میں کاروبار میں مندی کا رجحان

چیل گوشت کا صدقہ دینا حلال ہے یا حرام ؟

بجلی کے بل دیکھ کر عوام کی چیخیں نکل گئیں

محبت کی شادی کا خوفناک انجام


مزید دیکھیں