menu icon

ترکی کی صدی: دارالحکومت انقرہ میں آق پارٹی کا میلہ سج گیا

آق پارٹی کے کارکنان نئے پروگرام کو "ملک کے مستقبل کے ڈیزائن” کے طور پر بیان کرتے ہیں اور کہتے ہیں کہ یہ "ایک عظیم اور طاقتور ترکی کو مل کر تعمیر کرنے” کے "وژن کی گواہی” ہو گی۔
web desk dharti ویب ڈیسک


انقرہ اسپورٹس کمپلیکس میں حکمران جسٹس اینڈ ڈیولپمنٹ پارٹی (آق پارٹی) کی “ترکی کی صدی” تقریب کے لیے ترکی بھر سے ہزاروں قافلے دارالحکومت پہنچ رہے ہیں۔ یہ تقریب صدسالہ یوم ترکی پر منعقد کی جا رہی ہے۔

اجتماع سے پہلے، پارٹی کے ہزاروں ارکان صبح سویرے سے ہی انقرہ اسپورٹس کمپلیکس کے سامنے جمع ہوئے۔ جیسے ہی انقرہ کے باہر سے بہت سے مہمان اس تقریب میں پہنچے، آق پارٹی کے اراکین نے کمپلیکس میں خوشی کا اظہار کیا۔

جیسے ہی تقریب کمپلیکس کے اندر شروع ہو گی، حاضرین باہر لگائی گئی دیوہیکل اسکرینوں پر بھی تقریب دیکھیں گے۔ تقریب کے ہال میں مہمانوں، پارٹی ممبران، معذور افراد، صحافیوں اور کالم نگاروں کے لیے الگ پلیٹ فارم بھی موجود ہیں۔

اس کے علاوہ، وسیع حفاظتی اقدامات جن کی پہلے سے منصوبہ بندی کی گئی ہے، پنڈال میں اٹھائے گئے ہیں

انقرہ پولیس ڈیپارٹمنٹ کے تمام یونٹس کے پولیس افسران کو اس تقریب کے لیے ذمہ داری تفویض کی گئی ہے۔

آق پارٹی کے کارکنان نئے پروگرام کو “ملک کے مستقبل کے ڈیزائن” کے طور پر بیان کرتے ہیں اور کہتے ہیں کہ یہ “ایک عظیم اور طاقتور ترکی کو مل کر تعمیر کرنے” کے “وژن کی گواہی” ہو گی۔

 

صدر رجب طیب ایردوان، جو کہ آق پارٹی کے چیئرپرسن بھی ہیں، اس تقریب میں واحد مقرر ہوں گے، جو معاشرے کے ہر طبقے کی سرکردہ شخصیات سمیت مہمانوں کی ایک وسیع تعداد کی میزبانی کریں گے۔

 

صدر ایردوان نے اس سے قبل ریمارکس دیے تھے، “ہم اپنی جمہوریہ کی صد سالہ تقریب کو ‘ترکی کی صدی’ کے ساتھ خوش آمدید کہنے کی تیاری کر رہے ہیں جو محض سالگرہ کی تقریب سے کچھ زیادہ ہی ہو گی۔ جس طرح ہم نے اپنی قوم کو اپنے 2023ء کے اہداف تک پہنچایا ہے، اسی طرح اب ہم ترکی کی صدی کے ساتھ اپنے 2053ء کے وژن کی تعمیر شروع کر رہے ہیں۔”

 

جیسا کہ ترکی جمہوریہ ہونے کے 100 سال مکمل ہونے اور 2023ء کے صدارتی انتخابات سے قبل جشن منانے کی تیاری کر رہا ہے، اس کی حکمراں آق پارٹی پروگراموں، منصوبوں اور اہداف کی ایک سیریز کی نقاب کشائی کرنے والی ہے جو “اگلی صدی کا تعین کریں گے۔”

متعلقہ خبریں









مزید

کھیل

پنڈی ٹیسٹ کا دوسرا روز،انگلش ٹیم پہلی اننگز میں کتنے رنز بنائے.؟











تجارت

گوگل پلے اسٹور کی سروسز پاکستان میں بند ہونگی یا نہیں ؟ فیصلہ ہوگیا











دلچسپ

” میرا دل یہ پُکارے آجا ” مسٹربین بھی اسی بُخار میں مبتلا












وڈیوز

وڈیوز

افواجِ پاکستان کی قربانیوں پر قوم کے جذبات

وڈیوز

غربت اور بیماری میں بچوں کی پرورش کرتی باہمت خاتون

وڈیوز

ابھی نندن پرکلی کی مزاحیہ نظم


لاہور میں باپ کی بیٹی سے نکاح کی خواہش

فارن فنڈنگ کیس : خان صاحب انصاف کے لیے عوام میں نکل آئے

جشن آزادی پر محرم الحرام کے احترام میں کاروبار میں مندی کا رجحان

چیل گوشت کا صدقہ دینا حلال ہے یا حرام ؟

بجلی کے بل دیکھ کر عوام کی چیخیں نکل گئیں

محبت کی شادی کا خوفناک انجام


مزید دیکھیں