menu icon

مراد سعید کا فیکٹ فائنڈنگ کمیٹی پر تحفظات کا اظہار اہم سوالات کے جواب مانگ لیے

فیکٹ فائنڈنگ کمیٹی نے فیصل واوڈا اورمراد سعید کو طلب کیا تھا، فیصل واوڈا تو پیش ہوگئے تاہم مراد سعید کی جانب سے تحفظات کااظہار
web desk dharti ویب ڈیسک


ڈیلی دھرتی (ویب ڈیسک) تفصیلات کے مطابق سابق وفاقی وزیرمراد سعید نے کینیا میں قتل کیے جانے والے صحافی ارشد شریف قتل کیس میں بنائی جانے والی فیکٹ فائنڈنگ کمیٹی کی جانب سے طلبی کے نوٹس پر کمیٹی سے 10 سوالات کے جوابات مانگ لیے۔ پی ٹی آئی رہنما کا کہنا ہے کہ ایف آئی اے سے غیرجانبدار،شفاف انکوائری کی توقع نہیں کی جا سکتی۔کمیٹی کے سامنے پیشی کا نوٹس بھیجے جانے والے مراد سعید نے جوابی خط میں کہا ہے کہ فیکٹ فائنڈنگ کمیٹی وفاقی حکومت کا حصہ ہے، حکام حکومت کےماتحت اوروزیرداخلہ کوجوابدہ ہیں۔ ‎ارشد شریف کی زندگی کو خطرہ تھا لیکن انہیں تحفظ فراہم کرنے کے بجائے وفاقی حکومت مخاصمانہ اقدام کرتی رہی۔

انہوں نے لکھا کہ وزیرداخلہ نےقتل کو کینیا میں سونے کی اسمگلنگ سے جوڑنے کی کوشش بھی کی، ‎موجودہ حالات اور وفاقی حکومت کے رویے کے تناظر میں ایف آئی اے سے غیرجانبدار،شفاف اور خود مختار انکوائری کی توقع نہیں کی جاسکتی۔

ارشد شریف کے قریبی دوست مراد سعید نے مزید کہا کہ ان کی والدہ جوڈیشل کمیشن تشکیل دینے کی درخواست کرچکی ہیں، معلوم کیاجائےکون ارشدشریف کودھمکاتا اور ہراساں کرتا تھا۔

مراد سعید کے مطابق ‎ارشد شریف کے سرکاری پوسٹ مارٹم کے حوالے سے بھی وفاقی حکومت کا کردارمتنازع ہے، فیکٹ فائنڈنگ کمیٹی سراغ لگائے ارشد شریف کی تحقیقاتی صحافت کس کیلئے خطرہ تھی، دبئی کے ہوٹل کی لابی میں کس کی ایما پر ارشد شریف کو دبئی چھوڑنے کا کہا گیا۔

 

متعلقہ خبریں









مزید

کھیل

پرتگال کے کرسٹیانو رونالڈو نے ٹیم کو چھوڑ دیا؟











تجارت

سستا تیل کہاں سے ملے گا ؟عوام کے لیے بڑی خوشخبری آگئی











دلچسپ

” میرا دل یہ پُکارے آجا ” مسٹربین بھی اسی بُخار میں مبتلا












وڈیوز

وڈیوز

افواجِ پاکستان کی قربانیوں پر قوم کے جذبات

وڈیوز

غربت اور بیماری میں بچوں کی پرورش کرتی باہمت خاتون

وڈیوز

ابھی نندن پرکلی کی مزاحیہ نظم


لاہور میں باپ کی بیٹی سے نکاح کی خواہش

فارن فنڈنگ کیس : خان صاحب انصاف کے لیے عوام میں نکل آئے

جشن آزادی پر محرم الحرام کے احترام میں کاروبار میں مندی کا رجحان

چیل گوشت کا صدقہ دینا حلال ہے یا حرام ؟

بجلی کے بل دیکھ کر عوام کی چیخیں نکل گئیں

محبت کی شادی کا خوفناک انجام


مزید دیکھیں