menu icon

قوم غیر ملکی ایجنٹوں کو معاف نہیں کرے گی، مریم اورنگزیب

قوم اس غیر ملکی ایجنٹ، سازشی اور جھوٹے کو کبھی معاف نہیں کرے گی،مریم اورنگزیب
web desk dharti ویب ڈیسک


ڈیلی دھرتی (ویب ڈیسک) وزیراطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے پیر کو پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان پر سخت تنقید کرتے ہوئے کہا کہ قوم “غیر ملکی ایجنٹ، سازشی اور جھوٹے” کو کبھی معاف نہیں کرے گی، جس نے دعویٰ کیا کہ قومی سلامتی کے ساتھ کھلواڑ کیا اور آئین کی خلاف ورزی کی انہوں نے کہا کہ قومی ادارے قومی سلامتی اور دفاع کے محافظ ہیں، نہ کہ سابق وزیراعظم عمران خان کے ”ذاتی محافظ“ جنہوں نے انہیں ”چوکیدار“ قرار دیا تھا۔

ایک پریس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ریاستی ادارے عمران خان کو اقتدار میں واپس آنے میں مدد کرنے کے لیے موجود نہیں ہیں، حالانکہ ان کی ساری سیاست “بیسائیوں” پر مبنی ہے اور وہ دوبارہ وہی واپس لانے کی کوشش کر رہے ہیں لیکن کوئی فائدہ نہیں ہوا۔

وزیر نے الزام لگایا کہ عمران چاہتے ہیں کہ ادارے “اپنے آئینی حلف کی خلاف ورزی کریں اور ان کے کھیل کا حصہ بنیں”۔ انہوں نے کہا کہ عمران خان کو مثال بنانے کی ضرورت ہے تاکہ مستقبل میں کوئی ملکی مفادات اور آئین سے نہ کھیل سکے۔

مریم نواز نے کہا کہ گزشتہ دو ماہ کے دوران وزیراعظم شہباز شریف نے سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں امدادی اور بحالی کی سرگرمیوں کی ذاتی طور پر نگرانی کے لیے دن رات کام کیا۔ غیر معمولی سیلاب نے بہت زیادہ نقصان پہنچایا تھا اور اس تباہی سے نمٹنا مشکل دکھائی دے رہا تھا لیکن وزیر اعظم، مسلح افواج، صوبائی حکومتیں، نیشنل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (این ڈی ایم اے) اور سول سوسائٹی متاثرین کو ریلیف فراہم کرنے کے لیے ٹھوس کوششیں کر رہے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ سیلاب متاثرین۔ اس کے علاوہ، انہوں نے کہا، دوست ممالک نے بھی ضرورت کی گھڑی میں پاکستان کا ساتھ دیا جس کے لیے ہم ان کے شکر گزار ہیں۔

متعلقہ خبریں









مزید

کھیل

پنڈی ٹیسٹ کا دوسرا روز،انگلش ٹیم پہلی اننگز میں کتنے رنز بنائے.؟











تجارت

گوگل پلے اسٹور کی سروسز پاکستان میں بند ہونگی یا نہیں ؟ فیصلہ ہوگیا











دلچسپ

” میرا دل یہ پُکارے آجا ” مسٹربین بھی اسی بُخار میں مبتلا












وڈیوز

وڈیوز

افواجِ پاکستان کی قربانیوں پر قوم کے جذبات

وڈیوز

غربت اور بیماری میں بچوں کی پرورش کرتی باہمت خاتون

وڈیوز

ابھی نندن پرکلی کی مزاحیہ نظم


لاہور میں باپ کی بیٹی سے نکاح کی خواہش

فارن فنڈنگ کیس : خان صاحب انصاف کے لیے عوام میں نکل آئے

جشن آزادی پر محرم الحرام کے احترام میں کاروبار میں مندی کا رجحان

چیل گوشت کا صدقہ دینا حلال ہے یا حرام ؟

بجلی کے بل دیکھ کر عوام کی چیخیں نکل گئیں

محبت کی شادی کا خوفناک انجام


مزید دیکھیں