menu icon

پاکستان متحدہ عرب امارات کے ساتھ تعلقات کو مزید گہرا کرنے کے لیے پرعزم ہے: وزیراعظم

ڈیلی دھرتی (نیوز ڈیسک)وزیر اعظم شہباز شریف نے یقین دلایا ہے کہ پاکستان متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے ساتھ مشترکہ مفاد کے تمام شعبوں میں اپنے تعلقات کو
web desk dharti ویب ڈیسک


ڈیلی دھرتی (نیوز ڈیسک)وزیر اعظم شہباز شریف نے یقین دلایا ہے کہ پاکستان متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے ساتھ مشترکہ مفاد کے تمام شعبوں میں اپنے تعلقات کو مزید گہرا کرنے کے لیے پرعزم ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے جمعہ کو یہاں پاکستان میں متحدہ عرب امارات کے سفیر حماد عبید ابراہیم سالم الزابی سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان اور متحدہ عرب امارات کے درمیان 5 دہائیوں سے برادرانہ تعلقات ہیں جن کی جڑیں مشترکہ عقیدے اور مشترکہ اقدار اور ثقافت پر مضبوطی سے جڑی ہوئی ہیں۔ متحدہ عرب امارات مشرق وسطیٰ میں پاکستان کا سب سے بڑا تجارتی شراکت دار اور سرمایہ کاری کا ایک بڑا ذریعہ تھا۔

سیلاب سے متاثرہ پاکستان میں امداد کی فراہمی میں گہری دلچسپی لے رہے ہیں اور سیلاب زدہ علاقوں کا وسیع دورہ کیا ہے۔ ذرائع نے یاد دلایا کہ سفیر کی کوششوں کے نتیجے میں نہ صرف متحدہ عرب امارات بلکہ بعض دیگر ممالک نے بھی پاکستان کی مدد کی۔

سفیر نے وزیراعظم سے خطے میں ہونے والی پیش رفت اور باہمی دلچسپی کے امور پر بھی تبادلہ خیال کیا۔ سرکاری طور پر بتایا گیا ہے کہ وزیراعظم نے متحدہ عرب امارات کے ساتھ اپنے برادرانہ تعلقات کو پاکستان کی اہمیت کا اعادہ کیا اور متحدہ عرب امارات کے برادر عوام کی مسلسل خوشحالی کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

شہباز نے پاکستان بھر میں سیلاب سے ہونے والی وسیع تباہی اور سنگین صورتحال سے نمٹنے کے لیے حکومت کے ردعمل پر روشنی ڈالی۔ اس سلسلے میں انہوں نے متحدہ عرب امارات کی جانب سے سیلاب سے متاثرہ افراد کے لیے فراہم کی جانے والی امداد اور انسانی امداد کی فراہمی کے لیے فضائی راہداری کے قیام پر شکریہ ادا کیا۔

ذرائع نے یاد دلایا کہ الزابی نے سیلاب متاثرین کو ہر ممکن مدد فراہم کرنے کے لیے پاکستان بھر میں اپنے ملک کی تمام سہولیات کو فعال کر دیا۔ یہ سمجھا جاتا ہے کہ متحدہ عرب امارات سیلاب زدگان کے لیے سب سے زیادہ امداد فراہم کرنے والے ممالک میں شامل ہے۔

متعلقہ خبریں









مزید

کھیل

پاکستان کو جیت کے لئے کتنے رنز کا ہدف مل گیا ؟











تجارت

ڈالر کی بریکیں فیل ، قیمت میں کتنا اضافہ ہوگیا ؟











دلچسپ

دی لیجنڈ آف مولا جٹ ،ہمسایہ ملک میں دھوم مچانے کو تیار












وڈیوز

وڈیوز

افواجِ پاکستان کی قربانیوں پر قوم کے جذبات

وڈیوز

غربت اور بیماری میں بچوں کی پرورش کرتی باہمت خاتون

وڈیوز

ابھی نندن پرکلی کی مزاحیہ نظم


لاہور میں باپ کی بیٹی سے نکاح کی خواہش

فارن فنڈنگ کیس : خان صاحب انصاف کے لیے عوام میں نکل آئے

جشن آزادی پر محرم الحرام کے احترام میں کاروبار میں مندی کا رجحان

چیل گوشت کا صدقہ دینا حلال ہے یا حرام ؟

بجلی کے بل دیکھ کر عوام کی چیخیں نکل گئیں

محبت کی شادی کا خوفناک انجام


مزید دیکھیں